Saturday, October 17, 2009

Maafkan saya

Salam Alaik


Demi menggapai kejayaan dunia akhirat


Naik Juling mata nanti...saat macam ni penyakit demam mula bertaut di hati


Sampai tak tertido dan naik rabun semula la saya nanti...7 buah buku + nota+ rujukan tambahan


Jadi Ulat buku nak...method dptkan ilmu jugak...Jom jom jom

Kata maaf adalah kata pengubat jiwa yang mengucap dan memaafkan. Bagi saya lah. Exam dah semakin menanti saya dan sahabat2 IPTA yang lain rasanya. Jadi di laman blog saya ini ingin saya memohon maaf adai ada terlanjur kata selama perkenalan secara maya mahupun realiti.

Malah, saya juga mungkin akan mengambil masa untuk mengupdate blog ini. Namun, usah bimbang, ada ketikanya nanti blog ini akan terus saya spend kan masa untuk mengisinya. Andai jari tersalah menaip, andai minda tersalah menafsir dan andai diri tersilap menilai, kemaafan ingin saya mohon dari semua.

Doakan saya dapat membuat yang terbaik untuk exam kali ni ya...saya hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya. Hanya pada Dia diri ini disandarkan sepenuhnya.

Sekian wassalam...
Moga ketemu di lain masa dan ketika.

No comments:

Post a Comment