Monday, October 19, 2009

I'M d Presenter?

Salam Alaik...



I'm d one presenter from 3 mejor presenter 4 SAAD projek?...Projek membangunkan sistem e-booking yakni on9 system untuk UMS. This my minor projek untuk subjek SAAD. Projek terbesar untuk sem ni maybe, because the members dalam projek ni ramai. Dalam team ni ada 16 orang ahli. 1 projek manager, 1 ketua untuk planning department, 1 ketua untuk analisis department and the most important is leader 4 design department. Most important because part design akan disoal habis2san oleh MR.SOFFRI. fuh mantap la en.sofri dan saya tersengguk mendengarnya. Sebab dalam guideline untuk presentation dia mahu 3 presenter sahaja. 3 tu dia siap bagi lagi siapa orang2 nya.

First projek manager(azri), 2nd leader 4 design part (ida) and lastly d group member boleh pilih. Jadi ahli group pilihlah Didi. Fuh... tersengguk saya saat dapat guideline yang diberi olehnya. Dalam banyak2 orang in my team, nama saya gak perlu terlibat. Ingat nak minta dayang yang jadi presenter, but macam tak dapat. Hah...tersengguk eden ni...Apepun hopely dapat buat yang terbaik. I don't know y, rasa fear semacam je untuk present. Fuh...saat berperang dengan perasaan pun hadir. hehe.

Apapun, c azri, dayang, didi, and all my team and also Maya friend tq give me a spirit word "Kita Buat sesuatu kerana Allah". So, biarlah kita dihentam oleh manusia or en.soffri nanti, yang penting kita dah berusaha untuk buat yang terbaik. I agree with u all. Semangat itu hadir saat menyebut perkataan Allah, semangat itu hadir kerana ada orang2 di sisi yang menasihati dan mengingatkan, dan semangat itu hadir kerana kita yakin mahu tonjolkan yang terbaik. Apapun geng...I hope we can do d best ok.

Go Go Charyok kata dayang.....Si nakal

No comments:

Post a Comment