Thursday, January 21, 2010

Respect Our Self....



Kata orang bersyukurlah dengan apa yang ada dan berusaha lah lebih jika mahu sesuatu yang lebih baik. Hari ini saya belajar erti untuk "MENGHARGAI DIRI SENDIRI". Agak sukar sebenarnya, pabila tabiat mengatakan "TIDAK MAMPU" sering melekat di minda "SAAT KRITIKAL" tiba. As a human, inilah sikap yang selalu ada dalam jiwa pemuda mahupun pemudi dan saya sendiri. Namun, hari ini saya mahu buang sikap itu jauh dari diri saya sendiri. Ini yang saya mahu dan usaha saya akan ke arah itu.

Seseorang telah mengajar saya erti hargai diri sendiri dan hargai kehidupan saya. Masa yang kritikal bukanlah suatu halangan yang besar sebenarnya. Mahu atau tidak, if we want to get a good result and success in our life, we must be focus!!!. Focus is the ways. Kini, Insya Allah saya akan berusaha mendapat apa yang saya mahu dan perlukan dalam kehidupan saya.

Ia adalah "NEED" buat saya. Ilmu adalah satu keperluan dan kemestian buat diri saya. Ini yang saya sedang usahakan juga. I'm a good person!!!...For all my friend, respect ur self and 4 our life...Insya Allah, hari ini pasti akan lebih baik dari hari semalam. Moga peroleh apa yang dihajati. Bersama berusaha, dan kata kawan saya "USAHA TANGGA KEJAYAAN".

RESPECT OUR SELF!!!!!

No comments:

Post a Comment