Saturday, January 9, 2010

Panggilan Latihan Industri

Kelmarin rabu, aku dapat surat penerimaan permohonan ku untuk praktikum di Ibu pejabat Felcra di Perak. Tapi keputusan masih belum di ambil atas sebab2 tertentu. Aku masih menunggu permohonan di pusat2 zakat seluruh semenanjung dan beberapa syrikat swasta.

Permohonan ku di PPZ Labuan mungkin akan diterima mengikut kata pegawai yang bertugas di PPZ tersebut. Namun, mengikut ibu ku dan keluarga ku pula, jalankan L.I di semenanjung pula. Tapi, aku merasa seronok pula duduk di Labuan.

Entahlah, Insya ALLAH keputusan yang terbaik akan aku buat nanti. Laptop ku ni pula, baru siap dari di operate. Selama sehari semalam aku kehilangannya gara-gara membuat kerja tanpa henti untuk subjek 2 kerja dari dekan. Apapun bersyukur semuanya kembali pulih seperti sediakala.

No comments:

Post a Comment