Friday, May 7, 2010

~Saat Terakhir di Bumi Labuan~

Dalam diam tak diam, akhirnya InsyaAllah tamatlah pengajianku dan gelaran mahasiswi yang ku pegang selama 3 tahun d bumi Labuan Ini secara tidak rasmi. Pelbagai perasaan bercampur baur bila tiba saat ini.Setiap pertemuan itu pasti terjadinya perpisahan. Sama ada ia permulaan atau terakhir hanya Allah ada jawapannya. Terima kasih pada sahabat2, lecturer2 ku yg amat d hormati, dan kawan2 semua. Untuk keluarga tercinta, nantikan kepulangan ku pada 9/5/10 ini. InsyaAllah akan mendarat d KLIA tepat jam 10.15 a.m. InsyaAllah mengikut perancangan angah, kami akan terus pulang ke Perak jika tiada aral melintang. Nantikan kepulangan ayung ye mak. Lepas ni fasa ke 8 akan ayung terjah pula. Moga ada sinar untuk kita nanti.

Apapun di Labuan ini, ia kenangan manis buat ku, kenangan yang amat sukar untuk ku lupakan, mungkin Labuan juga adalah destinasi ku untuk Fasa ke 8 nanti atau mana2 negeri yang selayaknya untuk aku terjah. Moga ada petunjuk dari Allah buat si kerdil ini.

Terima kasih untuk semua..moga akan ada masa yang sesuai untuk kita berjumpa di bumi yang menyatukan dan memperkenalkan kita tentang erti berdikari sebenar. Wassalam

No comments:

Post a Comment