Wednesday, September 22, 2010

Ya Allah...Ampuni aku dan Insan2 sekelilingku

Salam alaik

Untuk memulakan sesuatu yg telah lama ditinggalkan adalah agak payah bagi diri ini. Namun, dipaksa untuk kebaikan jiwa dan semua. Hati ini sebenarnya sedang kecewa dgn kejatuhan demi kejatuhan yg wujud dalam diri, masyarakat,dan kepimpinan negara.

Andai jiwa ini diberi peluang untuk bangkit dan menyemarakkan corak kepimpinan yg ada, akan di ubah segala songsang yg wujud dlm kepimpinan dan individu. Budaya songsang yg meracuni jiwa masyarakat kian teserlah seolah2 berada di bumi Amerika.

Ya Allah ampuni aku dan seluruh masyarakat Islam, kuatkan aku untuk terus berada di dalam agama Mu, aku takut dengan kerdipan api neraka Mu. Ya Allah, matikan aku dalam iman, dekatkan aku dengan Syurga Mu. Allahuakhbar!

No comments:

Post a Comment